Τέχνη Φωτογραφίας
Η διαφήμιση κατακλύζει τη σύγχρονη ζωή και την κοινωνία της πληροφόρησης. Στην οπτική επικοινωνία, μηνύματα και πληροφορίες μεταδίδονται μέσω της πολύμορφης και πολύσημης εικόνας.
Η αποτελεσματικότητα του μηνύματος και η ποιότητά του είναι κατά μεγάλο μέρος, έργο του τεχνικού φωτογράφου. Τεχνική κατάρτιση, καλλιτεχνική ματιά και γνώση των δυνατοτήτων της σύγχρονης τεχνολογίας, αλλά κι ευαισθητοποίηση για τα γεγονότα είναι απαραίτητα για το προσωπικό του έργο.
ΠεριγραφήΘέσεις εργασίαςΜαθήματα
Ο Τεχνικός Φωτογραφίας, με τις ολοκληρωμένες γνώσεις που κατέχει, της τέχνης και των τεχνικών της φωτογραφίας, όπως και του σωστού χειρισμού των μέσων του, είναι σε θέση να ελέγχει τους τρόπους λήψης, αλλά κι εκτύπωσης φωτογραφιών, όπως και να παρεμβαίνει με τη σύγχρονη τεχνολογία στο φωτογραφικό αποτέλεσμα, για να του προσδώσει ποιότητα τεχνική κι αισθητική.
Ο επαγγελματικός χώρος του φωτογράφου είναι πολύ μεγάλος. Μπορεί να εργαστεί: Φωτογράφος - φωτορεπόρτερ για διάφορα έντυπα και όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, Φωτογράφος studio, Φωτογράφος Μόδας, πορτραίτου,Τεχνικός διαφημιστικής ή επιστημονικής φωτογραφίας.
-
1ο Εξάμηνο
- ΣΧΕΔΙΟ-ΧΡΩΜΑ-ΣΥΝΘΕΣΗ
- ΤΕΧΝΗ & ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ι
- ΘΕΩΡΙΑ & ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
- Α/Μ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ι
- ΦΩΤΟΕΥΑΙΣΘΗΣΙΟΜΕΤΡΙΑ
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
-
2ο Εξάμηνο
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙ
- Α/Μ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ PHOTOSHOP
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ι
- ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ι
- ΣΥΝΘΕΣΗ & ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
- ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
-
3ο Εξάμηνο
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ
- ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ Ι
- ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ
- ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤ/ΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
-
4ο Εξάμηνο
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΙΙ
- STILL LIFE
- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (ΒΙΟΜΗΧ.ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ)
- ΜΟΔΑ, ΓΑΜΟΣ, ΠΟΡΤΡΕΤΟ, ΚΛΠ
- MARKETING, ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ-ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤ/ΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
- Επισκέψεις σε κλαδικές εκθέσεις
- Συμμετοχή σε ειδικά σεμινάρια
- Συμμετοχή σε προγράμματα ανταλλαγών
- Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του Δήμου Βόλου