Τεχνικός Τεχνολογίας Ενδύματος & Υποδήματος- Σχεδιαστής Μόδας
Το ένδυμα, σύμφυτο με τον άνθρωπο, δηλώνει την προσωπικότητα, την αισητική άποψη κάθε ατόμου και την κοινωνική του θέση.
ΠεριγραφήΘέσεις εργασίαςΜαθήματα
Ο ενδυματολόγος - σχεδιαστής μόδας έχει σαν αντικείμενο του τον σχεδιασμό ενδυμάτων και είναι στην πραγματικόττα ο εμπνευστής της προτεινόμενης συλλογής.
Απαραίτητα κριτήρια για την υλοποίηση του σκοπού αυτού, είναι καλλιτεχνικές, τεχνικές κι εμπορικές γνώσεις, αισθητικής και παιδείας πάνω στο αντικείμενο. Ο συντονισμός και η παρακολούθηση της παραγωγικής διαδικασίας, καθώς και ο τρόπος παρουσίασης της συλλογής, για την τελική εικόνα της πρότασής του.
Είναι ικανός να κάνει επιλογές που θα στηρίζονται στις γνώσεις του και στον τρόπο που θα αντλεί πληροφορίες, σε σχέση με τις διεθνείς τάσης της μόδας, το κόστος, συσχετιζόμενο με το επίπεδο της αγοράς, το προφίλ του αγοραστού, τις διεθνείς τεχνολογίες και τις αρχές αισθητικής.
Ο Ειδικός Ενδυματολογίας και Σχεδίασης Μόδας εργάζεται, είτε μόνος του (ιδιοαπασχολείται), είτε ως υπεύθυνος δημιουργίας, οργάνωσης κι εκτέλεσης σε εταιρείες (βιοτεχνών και βιομηχανικών ετοίμων ενδυμάτων).
-
1ο Εξάμηνο
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΔΑΣ
- ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ - ΧΡΩΜΑ
- STYLING
- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΟΠΤΙΚΗ
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΡΑΠΤΙΚΗ
- ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
-
2ο Εξάμηνο
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΔΑΣ
- ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ - ΧΡΩΜΑ
- STYLING
- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΟΠΤΙΚΗ
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΡΑΠΤΙΚΗ
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
- ΥΦΑΣΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
- ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΟΔΑΣ
-
3ο Εξάμηνο
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΔΑΣ
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΟΠΤΙΚΗ
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΡΑΠΤΙΚΗ
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
- ΥΦΑΣΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
- ΣΧΕΔΙΟ ΥΦΑΣΜΑΤΟΣ - ΧΡΩΜΑ
- STYLING WORKSHOP
- ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
-
4ο Εξάμηνο
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΟΠΤΙΚΗ
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΡΑΠΤΙΚΗ
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
- ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΟΔΑΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΥΦΑΣΜΑΤΟΣ - ΧΡΩΜΑ
- STYLING WORKSHOP
- ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
- ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ – MARKETING
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΕΩΝ
- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
- Συμμετοχή σε Πανελλήνιους Διαγωνισμούς
- Συμμετοχή σε Πανελλήνια Επίδειξη Μόδας
- Επισκέψεις σε κλαδικές εκθέσεις
- Συμμετοχή σε Προγράμματα Ανταλλαγών
- Συμμετοχή σε Εκθέσεις.